UNG I TRAFIKKEN: Gruppa som har laget kampanjen mener at ved inntak av alkohol svekkes flere kognitive funksjoner som er nødvendige for å kjøre trygt, og at den tunge berusede tilstanden er sammenlignbart med den uferdige hjernen hos et barn.
UNG I TRAFIKKEN: Gruppa som har laget kampanjen mener at ved inntak av alkohol svekkes flere kognitive funksjoner som er nødvendige for å kjøre trygt, og at den tunge berusede tilstanden er sammenlignbart med den uferdige hjernen hos et barn.

Nasjonal holdningskampanje er laget av 19-åring fra Oppegård 

Ung i trafikken lanserte i romjula kampanjen, Deathtrip. Kampanjen står blant annet Adrian Antonsen fra Oppegård bak, men at den skulle lanseres nasjonalt hadde han aldri sett for seg. 

Publisert

Oavis på nett!
Digital tilgang til alt på oavis.no


kr. 1.490 for 1 år

Bestill nå!

Oavis på nett!
Digital tilgang til alt på oavis.no


kr. 1 for 1 mnd

Bestill nå!

Powered by Labrador CMS