PLUSS PLUSS Åpnet snacksy nyhet: – Dette kommer alle til å heie på Den nye snackbaren på Ingierstrand Bad åpnet søndag. Ordfører Cecilie Pind tror satsingen kan gi det historiske badeanlegget nytt liv.