KAPPAHL OG KID: Her blir det to nye butikker fra og med sommeren.

Kappahl til Kolbotn Torg

Tomrommet etter HM blir bokstavelig talt fylt når kleskjeden Kappahl flytter inn i de gamle HM-lokalene på Kolbotn Torg.

Publisert Sist oppdatert

Kolbotn Torg og eier Citycon har de siste dagene inngått avtaler med Kappahl og Kid Interiør om etablering på senteret. Begge leietakerne åpner på senteret i løpet av 2022.

Kolbotn Torg har som uttalt mål å være den foretrukne handelsplassen og møteplassen i området. Nye avtaler med Kappahl og Kid Interiør sørger for at senteret får et større utvalg innen interiør, mote for voksne og klær for barn, som vil skape mer nysgjerrighet og dekke flere behov i det lokale markedet.

FORNØYD SJEF: Senterleder Marianne Thoresen-Larsen er svært fornøyd med nysigneringene.

– Vi er veldig glade for at Kappahl og Kid Interiør flytter inn på senteret. Dette er to store og sterke merkevarer som vi vet at folk i og rundt Kolbotn har etterspurt. Nå kommer Kolbotn Torg til å få en sterk totalpakke innen interiør og mote, samtidig som vi styrker oss på klær for barn, sier Marianne Thoresen-Larsen, senterleder Kolbotn Torg.

Kid kommer først

Kid Interiør åpner den nye butikken på 600 kvadratmeter i løpet av sommeren 2022, mens Kappahl flytter inn i nye lokaler på 800 kvadratmeter i løpet av høsten 2022.

– Vi gleder oss til å åpne ny butikk på Kolbotn Torg. Vi skal inspirere, og vi skal tilby kvalitetsprodukter til gode priser. Når vi åpner i løpet av sommeren, håper jeg at mange kommer innom for å bli kjent med den nye butikken og for å gjøre gode kjøp, sier Anders Fjeld, administrerende direktør i Kid Interiør.

Skal planlegge godt

Kappahl har lang historie i Norge og er en av Nordens ledende motekjeder. Markedssjefen ser frem til åpningen på Kolbotn Torg.

– Vi skal tilby klær og mote for alle livets anledninger, og jeg har stor tro på at vi kommer til å glede mange mennesker med den nye butikken på Kolbotn Torg. Vi skal bruke tiden frem mot høsten til å planlegge en flott butikk, hvor vi håper å se så mange mennesker som mulig når vi åpner, sier Ingrid Melnes, markedssjef i Kappahl.

LES OGSÅ:

Powered by Labrador CMS