HÅPER PÅ MANGE SVAR: Anne Holten og Thomas Sjøvold håper innbyggerne i kommunen vil ta seg tid til å svare på den pågående spørreundersøkelsen.

– Hjelp oss å gjøre kommunen enda bedre!

Stor innbyggerundersøkelse på gang i disse dager.

Publisert

Med jevne mellom utfører Oppegård kommune undersøkelser for å bedre tjenesten til sine innbyggere, og en slik undersøkelse gjøres også i disse dager!

Opinion AS tilrettelegger undersøkelsen og analyserer resultatene.  Kommunen er avhengig av en viss svarprosent for å få pålitelige resultater.

Dette skjer

Oppegård kommune gjennomfører i disse dager en spørreundersøkelse blant innbyggere over 18 år. Undersøkelsen sendes til et representativt utvalg på 3 500 personer og svarfristen er 1. februar.

- Vi ønsker at Oppegård kommune skal være en god kommune å bo i og er opptatt av å gi innbyggerne gode tjenester.  I den forbindelse trenger vi informasjon om erfaringer og behov, sier fagleder Anne Holten til Oppegård kommunes hjemmesider.

Hun forteller videre at undersøkelsen inneholder spørsmål om alt fra folkehelse og livskvalitet til erfaringer med kommunale tjenester og språket i kommunale brev.

Håper mange svarer

Resultatene fra undersøkelsen inngår blant annet i arbeidet med en ny kommuneplan og hva det er viktig å legge vekt på her.  

– Vi oppfordrer de som får undersøkelsen til å svare, sier Anne Holten og ordfører Thomas Sjøvold.

Kommunen kan også friste med Flax-lodd i premie til noen heldige som deltar i undersøkelsen.

Benytt denne anledningen til å fortelle hva du mener om kommunens tjenester, og husk at jo flere svar som kommer inn, jo mer riktig blir resultatet!

Klikk her for å lese mer om undersøkelsen på kommunens hjemmesider!

Powered by Labrador CMS